GPRO – Nastavení vozu

Jak najít optimální nastavení vozu.


Dobrý SETUP

Podívejme se, jak jednoduchým způsobem najít nastavení, které se vám líbí:

Začíná nastavením pro každou část na hodnotu 512.

Pokud je pilot spokojen, nech to tak.
Pokud chce pilot zvýšit hodnoty o 256.
Pokud chce pilot menší hodnotu, sníží se na 256.
V tomto okamžiku se ovládací prvky opakují zvyšováním nebo snižováním před 128 , pak 64 , 32 , 16, .. a tak dále, dokud nenajdete nastavení, které se vám pilotovi líbí. Obvykle je s touto technikou dobré nastavení na 4/5 kol. Chcete-li usnadnit hledání nastavení, můžete pomoci s informacemi o okruhu o „přítlaku“ a „tuhosti odpružení.“ Například “ Downforce: Medium “ , počínaje 512, pokud pilot není spokojen, místo zvýšení (nebo snížení) o 256 pociťuje přímo od 128 směrem dolů. Je-li “ Přítlak : Vysoký“, místo od 512 , je nyní součástí 768 (512 +256 ) a na základě komentáře pilota se zvýší nebo sníží o 128. Pokud “ Přítlak : Nízký“, místo od 512, je nyní součástí 256 ( 512-256 ) a na základě komentáře pilota se zvyšuje nebo snižuje o 128. Totéž platí pro pozastavení.

Optimální NASTAVENÍ

Obvykle, jakmile je pilot spokojen s nalezeným nastavením, říká se, že je to optimální nastavení, protože každý řidič má určitou rezervu, ve které je vždy spokojen. Pokud je například optimální nastavení výměny 375, ale váš pilot má rezervu 100 bodů pro přijetí, znamená to, že mezi 325 a 425 vám vždy řekne, že je to v pořádku, ale samozřejmě, když řeknete OK, 425 nebude mají stejný výkon 375 . Nalezení optimálního nastavení vám také může přinést 0,5 sekundy v každé části kvalifikace (0,5 s v Q1 + Q2 = 0,5 s 1s v mřížce) . Chcete-li určit míru přijetí (MA) vašeho řidiče pomocí následujícího vzorce:

M.A. = 135 – 0,3 * Technika znalostí – 0,1 * Zkušenosti

Jak bude snadné vidět, technické znalosti a zkušenosti se používají ke zmenšení oblasti akceptace a čím menší je oblast, tím snazší je najít optimální nastavení. Takže při výběru dobrého řidiče a talentu vezměte v úvahu technické znalosti a zkušenosti. Například, pokud má řidič 25 technických zkušeností a 175 jeho zóny přijetí bude 110, zatímco 175 technik a zkušeností 25 bude přijato jako oblast 80.

Wings Car

Dalším důležitým faktorem je nastavení křidélek, protože součet 2 hodnot dává spokojenost, například pokud je pilot spokojen s předním křídlem a zadní 600 znamená, že hodnota spokojenosti je 1200 (600 + 600 ), to znamená, že i když dáte 500 vpředu a 700 vzadu (nebo naopak), pilot bude vždy spokojený (500 +700 = 1200), ale může mít lepší nebo horší výkon, záleží hodně na pilotovi. Jakmile najdete optimální nastavení s křidélky na stejnou hodnotu pro nácvik posunu vpřed -50 a +50 vzadu (nebo naopak, pokud vidíte že to jde hůř).

Teploty

Dalším faktorem, který nesmíte podceňovat, jsou teploty, které ovlivňují nastavení pro Q1, je vědět, jak změnit počáteční nastavení pro Q2/Race.

Níže uvedená data jsou pouze orientační, pro mnohé jsou v pořádku, ale pro jiné nemusí být optimální, nejlepší způsob, jak najít přesná data, je provést Test

TemperaturaFront wingRear wingEngineBrakesGearSuspension
+1 C+4.17+4.17-5+5.83-5-5.5
-1 C-4.17-4.17+5-5.83+5+5.5